himamekken Posted May 6, 2017 Posted May 6, 2017 Finst de bra diagnoseverktøy til billig penge som går an å kode med? Skal ettermontere hengerfeste også er det jo altid kjekt å ha diagnoseutstyr. Quote
Eirik Tømmerås Posted May 6, 2017 Posted May 6, 2017 Star diagnose, er nr. 1 på Mercedes. Fåes billig med cracket software fra Kina og kan dermed ikke kobles opp mot Mercedes sine datasystemer for koding av div. Quote
Rudi Posted May 7, 2017 Posted May 7, 2017 Så lenge man har developer er det mye man får kodet om , men scn koding og flash av styreenheter får man ikke gjort Quote
himamekken Posted May 10, 2017 Author Posted May 10, 2017 Takker for svar ser mangen skyter over iCarsoft MB II på nettet, er det brukende? Er litt billigere og da slipper eg å ha pc. Quote
Eirik Tømmerås Posted May 10, 2017 Posted May 10, 2017 Til Mercedes vet jeg ikke hvor mye man får gjort med icarsoft. Men til den ikkeMercedesen i signaturen min så funker icarsoft veldig så bra. Quote
Recommended Posts