_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 3, 2017 Posted May 3, 2017 Kan noen legge ut den siden vi fikk i siste blad?
FrodeS Posted May 3, 2017 Posted May 3, 2017 Arnfinn IT-ansvarlig ordner. Det er også sendt ut en poster sammen med hvert MB Tidende. Jeg håper flest mulig tar den med og henger opp et sted.
Arnfinn Posted May 3, 2017 Posted May 3, 2017 http://www.mbentusiastklubb.no/arkiv/treff/nasjonale/gol2017/invitasjon_landstreff_2017.pdf
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now