Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kjøreruten til landstreffet på Gol til de som drar opp på Torsdagen😊🏁🚗💨

- Oppmøte Esso'en i Bekkefaret Torsdag 25. Mai klokken 10.00. Avreise Esso'en klokken 10.15 sjarp.

- Kjører så til Mortavika og tar oss et cruise over dammen (man trenger ikke passe på dette cruiset😉).

- Kjører av båten og fortsetter til Shell'en i Knapphus hvor det blir en pitstop for påfylling og avtømming.

- Når folk er klare går turen så videre til Odda hvor vi spiser en lunsj i god tradisjon på Oddagrillen. Jysla goe habbis har de🍔🍟

- Etter lunsj fortsetter turen til Vøringsfossen hvor man kan få et kultur innslag og ein jysla goe is med fantastisk utsikt.

- Turen fortsetter så til Statoil'en på Geilo hvor man kan nok en gang kan få svidd av noe gryn hvis de klør i lommen.

- Når penger er brukt opp går turen så til endestasjonen som er Pers Hotel på Gol.

Flere biler i kolonne, desto kjekkere. Så vel møtt alle sammen😁

PS: Når vi kjører i kolonne så husk å passe på at du får med deg bilen bak deg👌🏁🚗

Posted

Eg må nok dessverre melde avbud. :(

Gliset er ikkje kjørbar for tida. Er ein del rust som må sveisast, og garasjen er okkupert av godbilen (pajeroen) som eg hadde tenkt å få gjort ferdig, før eg begynte på gliset.

Du klarer deg nok uten delelageret mitt viss du kjører fornuftig :P

Posted

Eg må nok dessverre melde avbud. :(

Gliset er ikkje kjørbar for tida. Er ein del rust som må sveisast, og garasjen er okkupert av godbilen (pajeroen) som eg hadde tenkt å få gjort ferdig, før eg begynte på gliset.

Du klarer deg nok uten delelageret mitt viss du kjører fornuftig :P

En av de andre har vel plass så du kan sitte på?

Posted

Er nok mulig det, men er jo kjøreturen som er halve gleden med turen, så då må det nok bli ein anna gong.

Har vel og litt å seie at eg har eksamen dagen etter me kjem heim. Men det kjem eit treff neste år og, forhåpentlig vis  :)

• 2 weeks later...