jlkmk Posted May 1, 2017 Posted May 1, 2017 Heisann hvor finner jeg sikringen til høyre parklys framme på en 2000 mod s210? Venstre parklys er i orden men det er ikke strøm på sokkelen til høyre parkeringslys framme. Quote
tommern57 Posted May 1, 2017 Posted May 1, 2017 Heisann hvor finner jeg sikringen til høyre parklys framme på en 2000 mod s210? Venstre parklys er i orden men det er ikke strøm på sokkelen til høyre parkeringslys framme. Dersom du ikke finner spenning(!) i sokkelen, ta av endeplata på dashboardet ved døra (førersiden) og sjekk sikringer der Quote
jlkmk Posted May 1, 2017 Author Posted May 1, 2017 Takk for svar, skal ut å sjekke der. Kommer med tilbakemelding Edit: Har nå sjekket alt av sikringer og alle er i orden Quote
jorgenba Posted May 1, 2017 Posted May 1, 2017 Er en sikring på ledningen som går fra nærlys til parklys på biler med xenon: http://www.benzworld.org/forums/w210-e-class/1589033-city-light-defective-driver-side-2.html Det er et bilde langt ned i tråden over. Sikringen er ikke utskiftbar så må evt klippe og sette inn ny. Husker ikke om det er en kobling før sikringen hvor du kan sjekke for strøm for å bekrefte at det er denne som er feilen. Jørgen Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Quote
Recommended Posts