Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som vet hvor nærlys-rele sitter på 202 . Regner med at det er i boksen bak sikringsboksen. Men hvilket rele er for nærlys?

Noen som har delenummer til dette?

Begge nærlysa kutta samtid, og begge sikringene er hele. Pærene ser også ok ut, så da regner jeg med at det er relet som er synderen.

Ande tips?

Posted

Er det noe relé?  På de gamle pleier det kun å være bryteren som styrer. Kombihendel har det røket en og annen av. På en 190 (tror det var evoen min) så loddet jeg opp igjen inni bryteren

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

Posted

Kjørelys er også borte, dette går ikke via bryter, så tror ikke det er den.

Har googlet litt, og det er " LIGHT-CONTROL-UNIT" som kommer opp. Noen som vet om denne har rele innebygget?

LIGHT-CONTROL-UNIT-.JPG.3286c0d73514ede6697c9461b88b170a.JPG

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...