Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

 

Er det noen troverdig måte å oppgradere navi'en i min 2008 S211 på? Er en command-unit. Eller er drt umulig p få 2016/17 standard på dette?

 

Kunne trengt DAB og, men takler ikke tanken på noe adapter som ikke er integrert.

 

Prøvd søkefunksjonen her,  men var mye gamle tråder 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...