RobertKS Posted April 30, 2017 Posted April 30, 2017 Hei. Er det noen troverdig måte å oppgradere navi'en i min 2008 S211 på? Er en command-unit. Eller er drt umulig p få 2016/17 standard på dette? Kunne trengt DAB og, men takler ikke tanken på noe adapter som ikke er integrert. Prøvd søkefunksjonen her, men var mye gamle tråder
Christian Sørensen Posted May 4, 2017 Posted May 4, 2017 ta kontakt med www.oslobilstereo.no ka skje de kan hjelpe. Du kan og sjekke www.bilkomponenter.no eller www.mdnav.no Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now