GauteBL Posted April 30, 2017 Posted April 30, 2017 Startmotoren går rundt, men den starter ikke. Instrumentene i instrumentpanelet slukker ikke slik som de pleier og det "klikker" i spjellhuset når jeg setter på tenningen. Noen som vet hva det kan være? Quote
Tor Anton Posted May 1, 2017 Posted May 1, 2017 Startsperre?? Sjekket om det er gnist? Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
GauteBL Posted May 3, 2017 Author Posted May 3, 2017 Har sjekket gnisten og den er ok. Kan det være bensinpumpa som er deffekt og hvordan sjekker jeg i så fall den?? Quote
GauteBL Posted May 5, 2017 Author Posted May 5, 2017 Sjekket releet til bensinpumpa og det fungerte, men når jeg målte spenningen inn på releet var den bare 7,7 volt. Er det normalt? Jeg lasket pumpa så den startet og prøvde og starte og etter en stund startet bilen. Når jeg så satte i releet igjen startet bilen da også. Skal det være 12 volt inn til releet eller??? Quote
Recommended Posts