Olaf Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 W123 stasjonsvogner med delt baksete har en brakett i gulvet hvor akslingene for seteryggene er festet. Jeg har fått setene fra en bil der braketten er sveiset fast med nokså mange sveisesømmer. Det ser ikke helt originalt ut, og er selvføgelig klin umulig å fjerne uten å skjære løs en stor bit av gulvet. Vet noen hvordan den braketten er festet på biler med fabrikklevert delt baksete, er den skudd eller sveiset? Hvis den er skrudd, er det forberedt fra fabrikken med bolthull i gulvet? Noen som har et delenummer på braketten? Noen som har en brakett? Med vennlig hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 29, 2017 Posted April 29, 2017 Den er sveiset fast originalt Olaf. En av få ting som skiller selve karosseriet fra di andre med helt sete Quote
Olaf Posted April 29, 2017 Author Posted April 29, 2017 Takk Syver. Vet du om den finnes som løs del? Med vennlig hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 30, 2017 Posted April 30, 2017 Det skal jeg ikke uttale meg om. Men den går jo fint å lage selv i smia Quote
Recommended Posts