Jump to content

Ny bil - AMG C43 T


hlieberg

Recommended Posts

Shit, da ble det bestilt ny bil, overhodet ikke etter planen  :shock:

 

Planen (åpenbart ikke vanntett) var å ha min i 2 år til, evt. mulig bruktimport om et års tid. Fant dog ut at det var lite biler i Tyskland med riktig utstyr, i tillegg mange svarte (75%...) som jeg ikke ville ha. Bare det å skulle ha tilhengerfeste begrenset utvalget (kun 1/3 med hengerfeste, som jeg må ha pga båt).

 

Tabben var selvsagt å prøvekjøre bilen  Mye råere enn jeg trodde, bl.a. lydmessig (i alle fall med Performance eksos).

 

Levering blir etter planen i oktober. Strikken (kona og økonomien) er strukket max denne gangen  :)

 

Tusen takk til Niklas og Tore hos BOS Asker og Bærum for god service så langt!

 

Utstyr:

Performance seter

Performance eksos

19" felger

ILS

Parkeringspakke

Parkeringsvarmer m/fjernkontroll

Distronic

Panoramatak

Navigasjon

Burmester

Karbon midtkonsoll

El. bakluke

Ambient lighting

Nattpakke

Speilpakke

Setekomfortpakke

Keyless start

Hengerfeste

C43.jpg.93ac4ce41c1c4d81b3a33414743ba71c.jpg

1726822660_C43_interir.jpg.cdeb47f47411d11aa6dc6518706c393f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oj gratulerer med knalltøff bil! Må være innafor å strekke strikken når det gjelder slike fornuftige formål he he...

 

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Haha, takk, ikke sant

 

Sent fra min D5503 via Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Shit, da ble det bestilt ny bil, overhodet ikke etter planen  :shock:

 

Herlig og fantastisk at det fortsatt er noen som klinker til og kjøper drømmebilen sinn i disse miljøhysteri tider..  :D

Gratulerer så mye, denne får du mye glede av/med  8)

 

mvh

Ole Arne

Link to comment
Share on other sites

Shit, da ble det bestilt ny bil, overhodet ikke etter planen  :shock:

 

Herlig og fantastisk at det fortsatt er noen som klinker til og kjøper drømmebilen sinn i disse miljøhysteri tider..  :D

Gratulerer så mye, denne får du mye glede av/med  8)

 

mvh

Ole Arne

 

Hehe, takk for det! Ja, jeg følte at dette virkelig var tiden for å kjøpe noe sånt  :lol: Ingen effektavgift hjelper jo litt på prisen, selv om det fortsatt føles som galskap. Alle får litt bakoversveis av lyden, og det er jo moro. Utvendig er den rimelig diskret. Begynner for øvrig å bli godt kjent med de som jobber på Shell  :o

Link to comment
Share on other sites

Knall....  Du må love og legge ut mange bilder av bilen når du får den i hende  :) 

Denne tråden burde vell ligge under tråden "medlemmers biler" (du er jo betalende medlem),

og regner/håper at det blir både flere bilder og beskrivelser av opplevelsen med og ha en sånn maskin  :D

Spennende..

Link to comment
Share on other sites

Ja, denne ble egentlig lagt feil, det ligger en tråd under medlemmers biler med litt bilder og info. Kommer nok mer etterhvert også, men går en "trist" tid i møte ift bil. Hyggelig med tilbakemelding, du får sjekke ut den andre tråden

 

PS: Du får si ifra om du er forbi Bærums-traktene da, vet du

 

Sent fra min D5503 via Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...