Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei hei..Nokon som har tips..? Eg slit med ein gearkasse som ikkje skifter/sjalter gear. Muligens noko nødmodus går eg ut ifra..

Eg får satt gearkassen både i Drive(første gear) og Revers. Mrk at denne operasjones skjer ved at det føles som om gearkassen jobber tungt. Den vil ikkje sjalta imellom geara dersom ein prøver å kjøra.

Forut for problemet har eg opplevd at glødelampe på dashbord ikkje slukker(før etter 30sek) sjølv om eg har bytta ut slitne glødelamper (4av6 stk).

Og at eg ved to-tre tilfeller har hatt problem med å få gearkassen i gear når eg har starta bilen. Det har då komt varsel på dashbordet iform av gul varseltrekant (ESP) som blinker. Symbol skifter til både D og R uten at det skjer noko i gearkassen

Når dette har oppstått har eg komt meg videre ved å stoppa bilen, starta den igjen imens eg har øka turtallet på motoren, den vil då geara og sjalta som normalt.

Eg har gjerne tenkt at det er lav spenning/defekt batteri (ser det er litt irr på batteriet) men får ikkje opp feilmelding om lav spenning som det vel skal gjera...

Håper nokon der ute kan gje meg tilbakemelding dersom De har tips til kva årsaken til bilen min sine problem. Slik at eg kan få kjørt og fiksa den.