Guest Jan-E. Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Fy f for en konstruksjon det er på luftinntaket på min -90, 230TE. Vi har omsider fått føle vinteren her nord og i dag hadde jeg knapt nok luft til å holde frontruten og siderutene forran duggfri med viften på fullt!!! Finnes det en lur måte å få ut snø og is fra inntakene, og skal de virkelig være helt åpne uten netting eller noe annet?
Guest Jan-E. Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Er det bare jeg som har dette problemet? Er det noen som gidder å sjekke om luftinntakene bak panseret skal være helt åpne eller om det skal være noe gitter e.l over? På min så fylles det med snø, og når jeg fjerner is fra frontruta/pusseren så faller klumpene rett ned i luftinntakene!!!
Jørn Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Er det bare jeg som har dette problemet? Er det noen som gidder å sjekke om luftinntakene bak panseret skal være helt åpne eller om det skal være noe gitter e.l over? På min så fylles det med snø, og når jeg fjerner is fra frontruta/pusseren så faller klumpene rett ned i luftinntakene!!! Skal være noen plastgitter der ja! 3 stk tror jeg. Ett rett under viskeren og ett på hver side av viskeren. Nettopp for at snø,is,løv og div. drit ikke skal ramle ned i luftinntaket.
Guest Jan-E. Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Ok. Da skjønner jeg mer. Hos meg er det bare gapende hull der!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now