Myrsveen Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Hei. I dag er det nøyaktig en måned til landstreffet braker løs. Reiser de fleste av dere oppover på torsdag eller fredag? For min del så må jeg reise på fredags ettermiddag, tenkte på felles avreise. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Det er ofte mange som drar på torsdag. Da det i år er fri på torsdag å en "inneklemt dag" på fredag så vil det nok å i år være en del som drar da. Men det er alltids noen som ikke får dratt før etter jobb på fredag. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 3, 2017 Share Posted May 3, 2017 Pga. inneklemt fredag, så starter vi treffet allerede torsdag ettermiddag. Håper flest mulig rekker å komme til da. Til de som kommer senere, så er det alltids både varm mat og kaldt drikke når dere kommer frem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrsveen Posted May 12, 2017 Author Share Posted May 12, 2017 Ahaa, da er nok mulig jeg reiser oppover på torsdagen også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 Er det ingen som skal til Gol i år fra innlandet? Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Er det ingen som skal til Gol i år fra innlandet? Sent fra min D5803 via Tapatalk Det er da flere påmeldte fra innlandet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrsveen Posted May 24, 2017 Author Share Posted May 24, 2017 Jeg skal oppover, men pga jobb så blir opplegget mitt litt forandret. Jeg har planer om å slå følge med alle dere som skal oppover i morgen, så reiser jeg ned igjen i morgen kveld. Og kommer opp igjen på lørdag og reiser igjen lørdagskvelden. Planen er at bilen blir stående på Gol mens jeg er nede igjen på Toten. Dette er pga jobb på fredag og søndag.. Når reiser dere i morgen? Hadde vært artig å kjørt sammen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Det er etter det jeg vet avreise fra Statoil i nydal kl.9 Da blir det vel Hunndalen ca en time etterpå Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrsveen Posted May 24, 2017 Author Share Posted May 24, 2017 Ja riktig! Da er dere litt før i rute enn hva jeg er. Tipper jeg reiser rundt 12 tia i mårra, men da sees vi på Gol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts