Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Har lest litt, å blir ikke helt enig me mæ sjøl om man m ha diagnoseprogram før å skifte luftbelgen forran?

har kjøpt laus belg å ikke komplett med fjerbein..

Posted

vel vist belgen er ødelagt, så siger vel luften ut av seg selv.

og vist du vil være helt sikker på at den er tømt så kan du skjære hull på den, bare vær forsikt når du gjør det.

etter den nye belgen er montert på så kan du senke bilen ned til ca den høyden den skal ha og starte bilen så vil jo belgen fylles med luft.

 

den trenger vel neppe å kalibreres, den var jo kalibrert engang med den andre belgen.

 

kan også se på hva arnott sier om installation : http://arnottmanuals.com/Reader/default.aspx?part=A-2587

Posted

belg på R har ikke ventil innebygd, løsne luftslange på toppen så tømmer den seg. kan være litt styr å få ut clipset til toppen oppå der, og selve toppen, jeg selv opplevde og et lite problem med å få det tett i toppen etter skifte, men etter litt "justeringer" gikk det bra.

Har du verktøyet til å presse ned plata i toppen av belgen ? Det fulgte ikke med der jeg kjøpte...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...