Guest Jan Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Kom fra EU-kontroll i dag, stoppet og tok ut nøkkelen fra min E200 98 Mod BENSIN. Da jeg skulle starte igjen var det ikke liv i motoren. Alt fungerer ellers men starteren kobler ikke inn. Har prøvd reservenøkkel men hjelper ikke. Kan det være noe elektronisk som hindrer motoren i å starte? Skiftet noen pærer og hadde ute noen sikringer for å sjekke på NAF. Nå er det helg og får ikke hjelp......... Har noen gode råd å gi meg? Har ikke hatt noe som tyder på problemer med starteren, batteriet er nytt. HJELP!!!!!
Guest Jan Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Kom fra EU-kontroll i dag, stoppet og tok ut nøkkelen fra min E200 98 Mod BENSIN. Da jeg skulle starte igjen var det ikke liv i motoren. Alt fungerer ellers men starteren kobler ikke inn. Har prøvd reservenøkkel men hjelper ikke. Kan det være noe elektronisk som hindrer motoren i å starte? Skiftet noen pærer og hadde ute noen sikringer for å sjekke på NAF. Nå er det helg og får ikke hjelp......... Har noen gode råd å gi meg? Har ikke hatt noe som tyder på problemer med starteren, batteriet er nytt. HJELP!!!!!
Trond Roald Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Kom fra EU-kontroll i dag, stoppet og tok ut nøkkelen fra min E200 98 Mod BENSIN. Da jeg skulle starte igjen var det ikke liv i motoren. Alt fungerer ellers men starteren kobler ikke inn. Har prøvd reservenøkkel men hjelper ikke. Kan det være noe elektronisk som hindrer motoren i å starte? Skiftet noen pærer og hadde ute noen sikringer for å sjekke på NAF. Nå er det helg og får ikke hjelp......... Har noen gode råd å gi meg? Har ikke hatt noe som tyder på problemer med starteren, batteriet er nytt. HJELP!!!!! prøv å sjekke det sorte releet som er i den boksen på høyre innerskjerm. fire skruer så tar du opp lokket.mener,at det er rele som skal aktivere starteren! du får selvsagt vridd på tenningen?dvs at nøkkelen blir godkjent?
Guest Jan Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Kom fra EU-kontroll i dag, stoppet og tok ut nøkkelen fra min E200 98 Mod BENSIN. Da jeg skulle starte igjen var det ikke liv i motoren. Alt fungerer ellers men starteren kobler ikke inn. Har prøvd reservenøkkel men hjelper ikke. Kan det være noe elektronisk som hindrer motoren i å starte? Skiftet noen pærer og hadde ute noen sikringer for å sjekke på NAF. Nå er det helg og får ikke hjelp......... Har noen gode råd å gi meg? Har ikke hatt noe som tyder på problemer med starteren, batteriet er nytt. HJELP!!!!! prøv å sjekke det sorte releet som er i den boksen på høyre innerskjerm. fire skruer så tar du opp lokket.mener,at det er rele som skal aktivere starteren! du får selvsagt vridd på tenningen?dvs at nøkkelen blir godkjent?
Guest Jan Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Kom fra EU-kontroll i dag, stoppet og tok ut nøkkelen fra min E200 98 Mod BENSIN. Da jeg skulle starte igjen var det ikke liv i motoren. Alt fungerer ellers men starteren kobler ikke inn. Har prøvd reservenøkkel men hjelper ikke. Kan det være noe elektronisk som hindrer motoren i å starte? Skiftet noen pærer og hadde ute noen sikringer for å sjekke på NAF. Nå er det helg og får ikke hjelp......... Har noen gode råd å gi meg? Har ikke hatt noe som tyder på problemer med starteren, batteriet er nytt. HJELP!!!!!
Guest Jan Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Kom fra EU-kontroll i dag, stoppet og tok ut nøkkelen fra min E200 98 Mod BENSIN. Da jeg skulle starte igjen var det ikke liv i motoren. Alt fungerer ellers men starteren kobler ikke inn. Har prøvd reservenøkkel men hjelper ikke. Kan det være noe elektronisk som hindrer motoren i å starte? Skiftet noen pærer og hadde ute noen sikringer for å sjekke på NAF. Nå er det helg og får ikke hjelp......... Har noen gode råd å gi meg? Har ikke hatt noe som tyder på problemer med starteren, batteriet er nytt. HJELP!!!!! prøv å sjekke det sorte releet som er i den boksen på høyre innerskjerm. fire skruer så tar du opp lokket.mener,at det er rele som skal aktivere starteren! du får selvsagt vridd på tenningen?dvs at nøkkelen blir godkjent? Takk sålangt. Skal sjekke releet. Stemmer at nøkkelen blir godkjent, alt virker helt OK bortsett fra at det ikkke skjer noe i starteren. Hilsen Jan
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now