Fagerdaal Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Har vært og kjøpt en Kenwood DAB+-radio til 210'en min, med overgang fra ISO-kontakt og inn på spilleren, men spilleren er helt død når jeg prøver og slå den på? Noen som har vært borti lignende?
Christian Sørensen Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Ja. I en 211. Og der måtte det kobles en elstra ledning med strøm. Jeg husker ikke helt sikkert, men mener den var rød. Skal være på iso kontakten om jeg ikke tar helt feil. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Fagerdaal Posted April 20, 2017 Author Posted April 20, 2017 Takk for svar! Fikk fiksa det med en ekstra plussledning inn på ISO-kontakten!
Christian Sørensen Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Supert. Hyggelig at jeg var til hjelp Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now