Hardanger60 Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Er det nokon som har erfaring med att motor bare stopper under kjøring?? Har oppleft fleire gonger att motor bare kutter under kjøring. Nokon gonger er det bare å starte bilen igjen og den går fint. No siste stoppa den etter framvising Statens Vegvesen for registrering. Måtte stå på vegskulder med død motor. Bensinpumper går når tenninga er på men motor startar ikkje ved kjinning. Etter15-20 minutter prøvde eg igjen og motor startar som normalt?? Er det nokon som har erfaring med om dette er ein vanleg"feil" og årsak til denne. Kan det hamed bensitrykket å gjera? Då eg no sist skulle fylla bensin var det vakum på bensitanken då eg opna bensinlokket. Quote
ALiland Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Høres ut som at luftingen på tanken kanskje er tett? Slik at når du kjører blir det undertrykk på tanken? Prøv fjern bensinlokket å stapp en tøyfille for å unngå evnt skvulping, og kjør en tur og se om problemet fortsatt oppstår. Quote
Arnfinn Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Har konstant vakum på min 230E da luftinga aldri har fungert så lenge jeg har eigd den. Sviver som ei klokke den. Men ikke at det betyr at det ikke er feilen hos deg. Du kan jo prøve å åpne lokket når den dør og se om den starter med en gang. Quote
Recommended Posts