G-Man Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Jeg har to c klasse biler med 240 bensinmotoren på 170 hk. Den ene reagerer tydelig dårligere / tregere på gassen enn den andre, og har også ujevn tomgang. Når den først svarer på gassen virker den imidlertid minst like sterk som den andre. Jeg har skiftet plugger og luftmengdemåler, men merket ingen forskjell av dette. Bilen stopper ikke, virker ikke generelt kraftløs, og hadde jeg ikke hatt den andre å sammenligne med hadde jeg ikke tenkt at det var noe galt (bortsett fra tomgangen som jager, kun når den er varm og kanskje spesielt når jeg har latt den strekke ut litt) Har noen et forslag til hva det kan være som gjør dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KM.Ellingsen Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Apropos strekke ut. Kan ikke være regkjede som har strukket seg...? Har du funnet ut av problematikken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 M112 har vel dobbelt kjede? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts