Gøran Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Syns det var på tide å legge ut en tråd om bilen min og.. Har planer om å få den litt ned på jorda, sette på noen felger og få noen mørke ruter på den.. Noen somhar noen planer om hva jeg kan gjøre for å få den litt ned på jorda? Hadde vært greit å slippe black & decker senking..
bska Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Gjøran, ikke lett å senke disse. Foran er det ikke mye å gå på. Min er litt naturlig senket pga original fjærer tynget ned med 350 motor med automat, subber litt i hjulbuen (hard sving). Du kan jo måle høydeforskjellen. Iom det er pendelaksel bak må det være ballanse mellom hovedfjærene og den fjæra/pneomatisk fjær som ligger over diffen. Er det litt slitt pneomatisk fjær blir disse vognene fryktelig myke bak.
Frank Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 De bilene der er drit pene Hva er det du har under de pressenigene der ?
FrodeS Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Syns det var på tide å legge ut en tråd om bilen min og.. Disse ser man ikke mange av. Forfriskende farge Har du mer bilder og data på den?
Gøran Posted January 26, 2007 Author Posted January 26, 2007 Skal komme med mer bilder etter hvert.. Bildet er fra lokalene til stavanger avdelingen. så det er et par av de andres biler som står på sidene.. I dag fikk jeg vinnerbudet på garasje til bilen! 50 kvadrat! Fikk huset med på kjøpet..
Enebakk Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Gratulerer med flått garasje Fint hus også da kjenner jeg blir litt misundlig nå har tapt bud runde på 3 hus på under et år men men jeg vinner vell en gang Nydlig bil du har
Thomas Madsen Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Gratulerer med flått garasje Fint hus også da kjenner jeg blir litt misundlig nå har tapt bud runde på 3 hus på under et år men men jeg vinner vell en gang Nydlig bil du har vet hvordan du vinner jeg.... bare by mer.... Gjort det selv maaange ganger på auksjoner osv.......
Gøran Posted January 26, 2007 Author Posted January 26, 2007 Var heldig jeg da.. Var visning i går. Jag la inn et bud som gikk ut kl 16.00 i dag. Rett før 16.00 ringte megler og spurte om jeg ville måtes på midten av midt bud og taksten. Så da fikk jeg huset 100k under takst..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now