Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dette høres nok utrolig ut men det er sant!

Søskenbarnet mitt som bor på Hommersåk(Sandnes) ringte meg og sa att en SLR akkuratt kjørte forbi huset hans i stor fart. Han gikk ut i veien for å se. Han såg ikkje bilen men hørte den oppe i veien. Så sprang han ned for å hente bilen. Da han kom ned til huset passerte SLR en forbi 3 meter fra han i høy fart. Bilen var uten skilter, og det er SNØ på veien. SLR en forsvant nedover mot sentrum. Søskenbarnet mitt hoppet i bilen for å kjøre etter den. Han fant bilen igjen ved en pizza sjappe, da var de på vei ut i bilen igjen, kjørte avgårde med ett brøl. De mistet kontrollen og kjørte over en midtrabatt ca 10 cm høg, men det virket ikkje som de brydde seg om. Det var bare bånn gass mor Sandnes. Søskenbarnet mitt reiste tilbake til der han hadde hørt bilen første gangen. Der var hadde de lagt fra seg masse gummi. det var og hjulspor ute på ei mark!

Er det noen som har hørt om en SLR som er stjålet? Som sagt var der ikkje skilter på denne, der som skiltet skulle vert sto det bare SLR

Posted

Vil vel tro att en SLR på avveie blir meldt i fra om ganske kjapt, med mindre en bilbutikk savner 1.... men er vel ikke så veldig mange butikker som har en SLR stående....

Vet vel bare om 2 SLR i norge jeg men er sikkert flere av dem...

Posted

Bertel O Steen i Stavanger hadde utstilt en SLR på Quality Sola Airporthotell på søndag da vi var å spiste middag der ihvertfall.

Vet ikke hvor den sto, men den var ihvertfall utstilt et eller annet sted. Salgssjefen på nybil på BOS Stavanger satt i restauranten da vi kom. Det var nok bare han som var ute å kjørte igjen. (Han kjørte jo en helt ny ML rett ut i sjøen på Solastranden også til ære for TV-vest i sin tid.)

Det stod en svart ny ML og en svær lukket Mercedes-dekorert skap henger utfor hotellet.

Posted

Bertel O Steen i Stavanger hadde utstilt en SLR på Quality Sola Airporthotell på søndag da vi var å spiste middag der ihvertfall.

Vet ikke hvor den sto, men den var ihvertfall utstilt et eller annet sted. Salgssjefen på nybil på BOS Stavanger satt i restauranten da vi kom. Det var nok bare han som var ute å kjørte igjen. (Han kjørte jo en helt ny ML rett ut i sjøen på Solastranden også til ære for TV-vest i sin tid.)

Det stod en svart ny ML og en svær lukket Mercedes-dekorert skap henger utfor hotellet.

Tror HADDE kan være ett keyword her...  :-)

Guest C230 kompressor
Posted

....... og regninga blir stor nok .

rune

autostern

Posted

Merkelig at ikke pressen har skrevet om dette....

Posted

Denna hengeren du tenker på Charlie?

11012007141.jpg

Posted

Utrolig hvor BOS aktivt prøver å dysse ned saken med ingen uttalelser til pressen.  :lol:

Vel, dere østlandsfolk får holde gluggene åpne og prøve å få tatt et bilde om mulig. Den var nok allerede i Oslo allerede i går for reparasjon. Kun 2 mann i Norge får jobbe med den visstnok. Spesiell løftebukk må også brukes og den er i Oslo. Hvem er det som har ansvaret for SLR der borte? Autostern?

Posted

Naturlig at de vil prøve å holde dette i det skjulte. Kan jo ikke være så lett å selge en 5-millioners bil som har vært stjålet og grisekjørt.

Posted

:shock: Hvordan greier man å stjele en bil til 5 mill.  :roll:??? Lar de bilen stå med nøkkelen i eller...  #-o

Tror nok jeg ville låst inn nøklene til en slik bil i safen jeg da.......

Det satt jeg å lurte på også... Trodde faktisk at man MÅTTE ha nøkkel får å komme seg av gårde med en bil av nyere dato! Ihvertfall en til 5 mill...

Posted

Naturlig at de vil prøve å holde dette i det skjulte. Kan jo ikke være så lett å selge en 5-millioners bil som har vært stjålet og grisekjørt.

Ikke så rart, kanskje. Tror nok de er litt flaue over at de lot en junkie rappe 5-mill-bilen demmes.

Posted

Ikke så rart, kanskje. Tror nok de er litt flaue over at de lot en junkie rappe 5-mill-bilen demmes.

Ikke ville jeg kjøpt en bil som var sååå lett å rappe hehehe, får håpe dem fant noen nøkler i hanskrommet elns....

Posted

samme dag var det visstnok en som hadde lånt en sølvfarget mercedes fra Gobil, og stukket av under prøvekjøringen (Sandnesposten).

Så pass på stjerna deres folkens!

Guest Jørgen Hellestø
Posted

Denne bilen skal aldri selges og er ikke engang momset inn i landet, så viss noen trodde BOS dysser dette ned pga. av dette så tar de grundig feil...

Guest Jørgen Hellestø
Posted

Ellers er det COC (Center of competance) eget verksted som er underavdeling til Autostern som har ansvaret for SLR i Norge

Posted

Må jo likevel si at jeg undrer meg MEEEGET over hvorfor det da er så viktig å dysse ned saken hvis bilen attpåtil skal utenlands????

Hovedoppslag på Aftenbladets nettutgave, men ikke et kløyva ord i papirutgaven etterpå.... Ingenting i VG.... Synes hele greia virker litt merkelig jeg. Det er jo en kanonsak pga at dette er en meget spesiell bil. Har BOS trua pressen med noe mon tro...?

Men at det er en kjempeflause.... ja det er vi vel alle enige om.

Posted

Må jo likevel si at jeg undrer meg MEEEGET over hvorfor det da er så viktig å dysse ned saken hvis bilen attpåtil skal utenlands????

Hovedoppslag på Aftenbladets nettutgave, men ikke et kløyva ord i papirutgaven etterpå.... Ingenting i VG.... Synes hele greia virker litt merkelig jeg. Det er jo en kanonsak pga at dette er en meget spesiell bil. Har BOS trua pressen med noe mon tro...?

Men at det er en kjempeflause.... ja det er vi vel alle enige om.

Det er vel ikke sååå mange SLR i verden at de vil ha dette klint utover media. Det finner fort veien til andre land da.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...