Mamo Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 Får opp denne meldingen og blinkende rødt lys når jeg kobler til multiplexeren. Har prøvd på 2 forskjellige biler med samme resultat. Denne er helt ny kjøpt på DHgate. Kan det være ken feil på apparatet? Kan det være noe jeg gjør feil? Quote
Simen Malerbakken Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 Får opp denne meldingen og blinkende rødt lys når jeg kobler til multiplexeren. Har prøvd på 2 forskjellige biler med samme resultat. Denne er helt ny kjøpt på DHgate. Kan det være ken feil på apparatet? Kan det være noe jeg gjør feil? Får du kontakt mellom MUX og pc da? Quote
slippern Posted April 7, 2017 Posted April 7, 2017 Prøvd og kjørt den uten batteri? Disse kina muxene har dårlig batteri styring.. Quote
Mamo Posted April 10, 2017 Author Posted April 10, 2017 Prøvd og kjørt den uten batteri? Disse kina muxene har dårlig batteri styring.. Mener du at det skal være batterier i mux'en? Jeg har bare koblet den opp mot bilen, og den har fått strøm derfra. Har vært hos Clas Ohlson, der fant jeg ingen batterier som passet. Ser ut som om de skal være 7 cm lange, men de som hadde denne lengen hadde for stor diameter. Noen som har kjøpt batterier som passer? Quote
slippern Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 Er nok derfor den blinker ja, men rart.. Det skal komme opp en "Check battery" melding da.. Trenger visstnok kun batterier om du skal kjøre firmware oppdateringer etc om jeg ikke tar feil.. Om du skal ha batterier skal du ha 4xAA litium batterier av god kvalitet (Duracell feks), og de må ikke gå over 1250mAh.. Du må ikke under noen omstendigheter sette inn vanlige batterier!! En annen ting er at etter 1uke i dvalemodus er batteriene tomme og må lades, så jeg hadde ikke orket og styre med de batteriene.. Jeg har ingen i min.. Eneste jeg har gjort med min MUX er og oppgradere WiFi kortet Quote
Recommended Posts