Jump to content

Recommended Posts

Posted

DAB+

Har en 2010 mod w212 med Audio 50 radiosystem. På tide å få DAB+ radio, men jeg vil ikke ha et ekstra adapter på dahbordet. Hos Mercedes forhandlere koster det en lite formue å bytte hele komponenten til ny med dab.

Noen som har funnet en god og økonomisk akseptabel løsning, f.eks til nærmere kr 5- 7.000?

Har noen f.eks erfaring med TERETEKNIK www.tereteknik.se

 

Posted

Takk for svar. Dette er rn okpris, men dette passer vel ikke min bil ettersom jeg Audio 50 system og ikke ntg som du lenker til. Eller kan jeg gå over til ntg på min bil også?

Posted

Har tenkt på det samme, men jeg synes det er litt i overkant å måtte punge ut 8-9000kr + for en integrert sak. Skal holde hodet kaldt en stund til og se om prisene går ned etterhvert som etterspørselen blir større og det blir mersalg. Hvis ikke får jeg gå for en litt pen ekstern adapter..

 

Sent fra min F8131 via Tapatalk

 

 

Posted

Problemer er det for den som ikke vil ha reklame på radioen.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Spotify får du uten reklame også

 

Sent fra min D5503 via Tapatalk

 

 

Posted

Problemer er det for den som ikke vil ha reklame på radioen.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Spotify får du uten reklame også

 

Sent fra min D5503 via Tapatalk

Reklamefrie radiokanaler = NRK

Posted

Har en Lexus som hovedvogn nå, og i den bruker vi en radioapp på mobilen og så går det sømløst via bluetooth til anlegget i bilen, gidder ikke å styre med noe DAB+ i den, ikke foreløpig hvertfall.

  • 6 months later...
Posted

Har en Lexus som hovedvogn nå, og i den bruker vi en radioapp på mobilen og så går det sømløst via bluetooth til anlegget i bilen, gidder ikke å styre med noe DAB+ i den, ikke foreløpig hvertfall.

Men da må du betale på telefonregningen din den databruken.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...