Jump to content

Seter til en S-klasse 1978

Recommended Posts

Guest Vihovde
Posted

Er på jakt etter ett hud/skinn interiør til en S350 1978 mod.

Hva må man regne med å gi for ett meget bra ett? Vanskelig å få tak i Tyskland?

Link til hvor man kan være så heldig å finne ett? :D

Guest Vihovde
Posted

Du mener vel en 350 SE (W116)?  S350 (W140) kom jo som kjent ikke før i 1994, og da som diesel.

Helt klart, gikk litt fort i svingen her :lol:

Posted

Du mener vel en 350 SE (W116)?  S350 (W140) kom jo som kjent ikke før i 1994, og da som diesel.

Står 1978-modell i overskriften, men den har han kanskje endret i ettertid?

Det kan muligens hende det er mulig å få tak i i tyskland, men jeg ville nok heller sett meg om i USA.

http://www.mercedesshop.com/shopforum/

Guest Vihovde
Posted

Står 1978-modell i overskriften, men den har han kanskje endret i ettertid?

Det kan muligens hende det er mulig å få tak i i tyskland, men jeg ville nok heller sett meg om i USA.

http://www.mercedesshop.com/shopforum/

Jeg mener en 350 SE (W116) 1978 mod.

Posted

Siden du ikke er medlem, så kan jeg ikke sende deg en PM. Håper det ikke er andre som kommer deg i forkjøpet.

Prøv å ringe til han som eier denne;

0_-970540946.jpg

0_283811800.jpg

0_1649188415.jpg

Tror nok dette blir billigere enn noe fra USA. Dessuten er det en meget hyggelig mann også. Vet ikke om han har bilen enda, men det er jo lov å ta en telefon å spør.

Her er link til annonsen som lå på FINN;

http://www.finn.no/finn/object?finnkode=8310940

Posted

Siden du ikke er medlem, så kan jeg ikke sende deg en PM. Håper det ikke er andre som kommer deg i forkjøpet.

Prøv å ringe til han som eier denne;

0_-970540946.jpg

Å hei...!  :shock: Den der har jeg ikke sett før, men siden jeg ikke søker på W116 i særlig grad kan jeg jo bare ha det så godt. Veldig fin bil i stilig (og sjelden) fargekombinasjon, og med et usedvanlig høyt utstyrsnivå til å være norsk bil. Vet du om han har den ennå? Er det virkelig ikke håp for å redde denne bilen annet enn å selge den i deler, den var jo virkelig feeet. Forsøkte å sjekke SP-regnummeret han har lagt ut på den mot Mekonomen-registeret for i neste omgang å få optionlisten, men skiltnummeret var ukjent i Mekonomen-databasen.

Det ser ikke ut til å bli noen 280 C coupe på meg, så jeg tenkte et øyeblikk at to sorte S-klasser må være enda bedre enn én sort S-klasse... (call me crazy...)  :lol:

MVH Tore

Posted

.... Vet du om han har den ennå? Er det virkelig ikke håp for å redde denne bilen annet enn å selge den i deler, den var jo virkelig feeet. ...

Hvis du leste innlegget mitt så skrev jeg at jeg ikke vet om han har den lenger, men at det går an å ringe til ham å spørre. (Telefonnummeret står jo i annonsen)

Jeg har aldri skrevet noen ting om at bilen ikke kan reddes, og må selges i deler. Bilen er stort sett komplett, og som det står i annonsen har den vært i daglig drift frem til 2003. Hvis lurer du på mer enn det, så må du faktisk ringe til ham som eier/eide bilen.

Jeg bare tenkte at det var billigere å kjøpe hele bilen her, enn å kjøpe et skinninteriør fra USA.

Posted

Hvis du leste innlegget mitt så skrev jeg at jeg ikke vet om han har den lenger, men at det går an å ringe til ham å spørre. (Telefonnummeret står jo i annonsen)

Jeg har aldri skrevet noen ting om at bilen ikke kan reddes, og må selges i deler. Bilen er stort sett komplett, og som det står i annonsen har den vært i daglig drift frem til 2003. Hvis lurer du på mer enn det, så må du faktisk ringe til ham som eier/eide bilen.

Sorry. Siden du sa det var en hyggelig fyr tenkte jeg kanskje du visste mer om både bilen og eieren enn det som sto her, og da var det fristende å spørre deg om hva du visste før jeg ringte ham. Intet vondt ment, bare dumhet fra min side. Beklager fadesen.

MVH Tore

Posted

Ingen problem!! Jeg ringte han som eier bilen, og vi pratet en del på telefonen. Han er en hyggelig kar, som virket veldig ærlig og grei. Jeg hadde lyst på bilen, men bestemte meg til slutt for å ikke kjøpe på grunn av at jeg heller vil ha en lang utgave.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...