Wicky Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Dere tror kanskje at dere har hørt alle airmatic spørsmål? Vel...jeg fant ikke svar på mitt problem... Min 99 w220 s320 bensin er veldig merkelig...den går helt fint... men... den legger seg ned i blant...helt ned...så den ikke kommer seg over noe som helst... kjører med 18toms så har "bittelitt" mer å gå på enn med 16toms vinterhjula...Den hever seg ikke og kompressor bare durer men bilen løfter seg ikke... Men den blir ikke stiv og hard på fjæringen heller... går helt fint over ujevnheter....men den hever seg ikke.... Her er greia... Hver gang bilen legger seg flatt ned...så kommer deg ulelyder fra servoen... jeg har ikke klart å finne en tydelig lekkasje fra beholderen...Men når jeg fyller på max 0.5 dl...så slutter den å ule.... MEN!!! da hever bilen seg til normal høyde også....??? Har servoolje noe som helst med airmatic å gjøre???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Sikker på at det er airmatic på bilen? Det kan jo være hydrauliske fjærer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted March 31, 2017 Author Share Posted March 31, 2017 Er vel ingen citroen heller men... rart fenomen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 31, 2017 Share Posted March 31, 2017 Er vel ingen citroen heller men... rart fenomen... Nå har Mercedes-Benz kjøpt rettigheter til å bruke det hydrauliske systemet fra Citröen, så er vel ikke veldig rart om det er det du har på din bil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Didriksen Posted March 31, 2017 Share Posted March 31, 2017 Har en tilsvarende bil, bare diesel og 2003 mod. Men vil tro den har samme systemet som min, vist du ikke har ABC. Og der har ikke servoen noe med airmaticen å gjøre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted March 31, 2017 Share Posted March 31, 2017 Fikk man ABC på w220 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Didriksen Posted March 31, 2017 Share Posted March 31, 2017 ABC (active body control) ja det fikk man, men om det har vært hele tiden på W200 vet jeg ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts