mopheim Posted March 27, 2017 Posted March 27, 2017 etter en lang vinter ser jeg fram til og ta frem denne igjen! kommer til og lage en egen tråd på bilen her på forumet så snart sommeren kommer for fullt, så jeg får tatt ferske bilder 1
mopheim Posted April 1, 2017 Author Posted April 1, 2017 kommer nye bilder så fort som det går, men det er forsatt noe saltstøv som ligger igjen på veiene her i Gudbrendsdalen. men håper og tror att den første turen blir litt etter påske.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now