areinhar Posted March 26, 2017 Share Posted March 26, 2017 Har en del rust på sideskjørtet på min stasjonsvogn fra 1997. Har drevet og sparklet og flikket på det, men hjelper ikke stort. Kan man skifte det? Og hvor kan det kjøpes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 26, 2017 Share Posted March 26, 2017 Mener du kanal eller sideskjørt? Kanal er i metall å er en del av karosseriet. Sideskjørt er av plast å er du deksel utenpå kanalen. Er det snakk om rust å ikke bare skade så er det nok kanalen. Denne kan repareres eller byttes. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
areinhar Posted March 26, 2017 Author Share Posted March 26, 2017 Jeg mener sideskjørtet, på min modell er den laget av metall. Senere modeller har den i plast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 26, 2017 Share Posted March 26, 2017 Ok. Er det avtagbart så er det bare å bytte. Du kan jo sjekke med veng om du ønsker uorg. Det er to firmaer som annonserer på finn som selger rimelige karosserideler. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts