JB Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 CLK cab 2001. Da jeg åpnet bagasjeluka falt den fjærbelasta "styrepinnen" ut. Tenkte å ta det problemet senere, så jeg la den inn i rommet og smelte igjen luka. Nå er det ikke mulig å få åpna bagasjerommet verken med fjernbetjent- eller nød-nøkkel eller bryter i midtkonsoll. Det er strøm på batteriet. Får ikke vridd om nødnøkkel. Noen tips? Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JB Posted March 26, 2017 Author Share Posted March 26, 2017 Fant ingen løsning annet enn å skjære et hull med Dremel bak skiltplata rett over låsen. Etter noe knoting med fingre i hullet fant jeg noe plastgreier som lot seg bevege rundt og der sa det "Sesam". Problemet løst! Må ha en ny plast-dings i stedet for den som faller ut hele tida. Hvorfor brukes det så mye plast i bevegelige deler? De går før eller siden i stykker, og kan ikke repareres. Tror det gjøres med vilje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Om jeg ikke husker feil er det et stag som går fra knappen til selve låsen, om det er dette du tenker på så kan festet justeres slik at den sitter. Veldig vanlig problem på SLK, husker ikke om det er det samme på CLK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts