_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 24, 2017 Posted March 24, 2017 Finnes det en annen layout for mobil? Og, kan denne enkelt tilbakestilles? Quote
Megaoctane Posted March 24, 2017 Posted March 24, 2017 Tror ikke det finnes. Beste er å bruke 3. parts løsningen Tapatalk til forume blir oppdatert en gang i fremtiden. Quote
Marevan Posted March 24, 2017 Posted March 24, 2017 Tapatalk på mobilen er faktisk bedre enn å lese på nett. Bedre oppsett og fine funksjoner. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 24, 2017 Author Posted March 24, 2017 Ok, men hvordan finner jeg denne Tapatalken? Og ikke minst, hvordan fjerne den om en ikke liker den? Quote
Toalmar Posted March 24, 2017 Posted March 24, 2017 Tapatalk laster du ned til din mobil, det er en App. I denne Appen legger du inn de forumene du bruker. Du kan f. eks få Tapatalk til å gi deg beskjed hver gang det postes noe i en tråd du liker. Hvis du ikke skulle like denne Appen Tapatalk så sletter du den bare fra din mobil. enkelt og geit.... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 25, 2017 Author Posted March 25, 2017 Aha, tusen takk, da skal jeg prøve på det Quote
Eirik Tømmerås Posted March 25, 2017 Posted March 25, 2017 Jeg endte opp med å slette tapatalk ganske fort. Jeg fant ut at jeg ikke er så avhengig av forumet at jeg ikke kan vente til jeg kommer på MAC´en Quote
Toalmar Posted March 25, 2017 Posted March 25, 2017 Tapatalk synes jeg er topp på mobil. Der kan man følge enkelt en tråd i hvilket som helst forum. Man trenger faktisk ikke være innom alle disse nettsidene når man har den. Quote
ClasT Posted March 25, 2017 Posted March 25, 2017 Jeg endte opp med å slette tapatalk ganske fort. Jeg fant ut at jeg ikke er så avhengig av forumet at jeg ikke kan vente til jeg kommer på MAC´en +1 Quote
FrodeS Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 Tapatalk på mobilen er faktisk bedre enn å lese på nett. Bedre oppsett og fine funksjoner. Det er vel i beste fall en smakssak. Jeg har prøvd det litt, syns det blir bare styr. Quote
Marevan Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 Tapatalk på mobilen er faktisk bedre enn å lese på nett. Bedre oppsett og fine funksjoner. Det er vel i beste fall en smakssak. Jeg har prøvd det litt, syns det blir bare styr. Selvfølgelig en smakssak. Det tok noe tilvenning, men nå er det veldig ålreit. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
ClasT Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 Får plutselig emailer om varsling i alle emner jeg skriver på.. Noen som opplever det samme?? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 29, 2017 Author Posted March 29, 2017 Tapatalk på mobilen er faktisk bedre enn å lese på nett. Bedre oppsett og fine funksjoner. Det er vel i beste fall en smakssak. Jeg har prøvd det litt, syns det blir bare styr. Enig, fikk ikke noe dreisen på Tapatalk jeg heller Quote
FrodeS Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 Får plutselig emailer om varsling i alle emner jeg skriver på.. Noen som opplever det samme?? Ja, det er en innstilling som er aktivert for å unngå de som lager et innlegg og glemmer å følge.ed. Irriterende for de som svarer. Bare å skru av i innstillingene for de som ikke vil ha det. Quote
Recommended Posts