Rogerantonsen Posted March 24, 2017 Share Posted March 24, 2017 Sentrallåsen funker ikke på passasjersiden. Når jeg låser bilern står bare låsepinnen å hopper på pasasjersiden å vill ikke låse seg. Noen teorier om va som er galt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson w211 Posted March 24, 2017 Share Posted March 24, 2017 fjæra inne i låsen som er knekt er det mest vanlige (en sjelden gang iblant må en skifte ut hele låsen) google det eller se på youtube. er relativ grei jobb å fixe selv, vist en kan skru litt. bare å huske på at vist du kobler ut airbagen (vist det er bake) så ikke vri på tenninga, da må du koble opp diagnosen og slette feilmld etterpå (koblet ut airbagen når jeg måtte få laget en ny vaier til vindusheisen, og glemte meg litt av ) fjæra får en kjøpt på f.eks ebay for slik og ingenting. jeg kjøpte på ebay, med ny boot til låsepinnen. edit: du må ha en boremaskin å bore ut et par-tre nagler 4.8mm bor og enten erstate popnaglene med skruer eller sette i nye popnagler. er litt knot å få ut selve låsen, iallefall vist du har litt store hender. men lar seg gjøre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogerantonsen Posted March 24, 2017 Author Share Posted March 24, 2017 Er det en sånn hær fjær? http://www.ebay.com/itm/302179311916 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson w211 Posted March 24, 2017 Share Posted March 24, 2017 jupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogerantonsen Posted March 24, 2017 Author Share Posted March 24, 2017 Ok. takk for hjelpa:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts