Bjørn B Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Jeg har MB 212 som jeg plundrer med vindusspylerne. Å få de riktig justert med ordentlig spyling. Har noen et godt råd til meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Jeg tror de skal være sånn som de er hvis de spruter vidt, til forskjell fra w211 som hadde fine stråler. Det sa de til meg på Bos når jeg ba de om å rette på de. Jan Erik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 har pågående reklamasjon på min w212 - bos sliter finner ikke fører siden over 50kmt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 Dysene skal justeres med spesialverktøy, kom innom så fikser jeg det for deg. Trykket skal holdes av en pumpe, denne kan bli slitt, men ofte er trykkproblemer en direkte årsak av slange med brudd. Dysene skal spre væsken som en bred stråle, slik VAG har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts