slippern Posted March 20, 2017 Posted March 20, 2017 Åpnet bakluka nettopp, og da rant det mye vann ut.. Så er det noen kjent plass dette vannet kommer inn? Pusseren eller skiltlysene? Quote
cityhopper Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 På min S211 gikk en pakning rundt gjennomføringen av viskerarmen i stykker. Feilen skyldes en feilmontering på verksted etter oppretting av bakluke (påkjørsel bakfra). Prøv å spyle forsiktig i området der med en vannslange og se etter lekkasje... Quote
Vaajaren Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Jeg hadde vann i bakluka på min, det var en sedan. BOS fjernet en "svamp" inni sa de? Vet ikke så mye mer enn det. Sent fra min SM-N910F via Tapatalk Quote
slippern Posted March 22, 2017 Author Posted March 22, 2017 På min S211 gikk en pakning rundt gjennomføringen av viskerarmen i stykker. Feilen skyldes en feilmontering på verksted etter oppretting av bakluke (påkjørsel bakfra). Prøv å spyle forsiktig i området der med en vannslange og se etter lekkasje... Ja kan være den som er dårlig hos meg.. virker iallefall mest sannsynlig.. Jeg hadde vann i bakluka på min, det var en sedan. BOS fjernet en "svamp" inni sa de? Vet ikke så mye mer enn det. Sent fra min SM-N910F via Tapatalk Har lest om mange som har fått gjort dette, samt tett drenering.. Men sedan og stv bakluken er jo helt forskjellig... Når jeg åpnes min så fosser det vann ut... Quote
diy Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Problemet med sedan er ikke av vann fosser ut, det fosser inn..... i bagasjerommet. Quote
Recommended Posts