Barlindhaug Posted March 19, 2017 Share Posted March 19, 2017 Har et problem på min ML. La merke til igår at jeg plutselig manglet nærlys på h.side.. og bremselys v.side.. har prøvd å bytte pære begge plasser uten hell.. noen som vet om det er spesifikke sikringer til dette? Er en 06 mod ML w164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Har et problem på min ML. La merke til igår at jeg plutselig manglet nærlys på h.side.. og bremselys v.side.. har prøvd å bytte pære begge plasser uten hell.. noen som vet om det er spesifikke sikringer til dette? Er en 06 mod ML w164 Prøvde du å skru av tenning og lysene av og så på igjen etterpå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barlindhaug Posted March 27, 2017 Author Share Posted March 27, 2017 ja prøvde det et par ganger. men gikk over alle sikringer på bilen. fant ingen gåene sikringer.. men etter jeg tok en sikring som satt i enden av dasjbordet på H.side så fungerte lyset igjen. ikke hatt noe mer tull med dette etterpå. men måtte plutselig skifte enda en pære til bremselyset på V.side, noen formening om hva det kan være som gjør så denne plutselig skal ryke? pære nr 2 jeg har byttet på kort tid.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts