GJB Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 Her kikket på en C220cdi 07 mod sedan i elegance variant. Synes den virker å ha mindre klaring enn tilsvarende Avantgarde modeller. Vet dere hvilke tall som er facit her? Ikke funnet utav dette med googling, foruten takhøyde synes å være samme på alle modeller, noe som ikke helt rimer med logikken. Noen som har en tidlig 204 med om646 motor og kan anbefale en slik? Quote
S204 Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 Når jeg kjøpte S204 elegance så var den lik høyde som avantgarde, jeg senket min 3 cm til med eibach progressive fjærer. Fikk meget bra kjøreegenskaper samtidig som komforten var bra. Bilen var gått 29´når jeg fikk den, og 112´når jeg solgte den. Utenom service årlig, så byttet jeg bremseklosser foran etter 80´og de bak etter 100´. Dette var en 2008, 200 cdi, chiptunet 1 steg opp. Quote
GJB Posted March 19, 2017 Author Posted March 19, 2017 Når jeg kjøpte S204 elegance så var den lik høyde som avantgarde, jeg senket min 3 cm til med eibach progressive fjærer. Fikk meget bra kjøreegenskaper samtidig som komforten var bra. Bilen var gått 29´når jeg fikk den, og 112´når jeg solgte den. Utenom service årlig, så byttet jeg bremseklosser foran etter 80´og de bak etter 100´. Dette var en 2008, 200 cdi, chiptunet 1 steg opp. Takker for svar. Undres litt over om denne kan være litt sigen i fjøringen rett og slett, noe som selvsagt kan fikses. Litt artig med elegance, da det ikke er så mange av de der ute.. Quote
Recommended Posts