_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 18, 2017 Posted March 18, 2017 Hei Så langt jeg har googlet, har jeg kommet frem til delenummer 1238800618, men er dette til begge sider? Er det ikke et eget nr på høyre og venstre? Quote
Egil A Posted March 18, 2017 Posted March 18, 2017 Dett nr er til høyre forskjerm. Venstre forskjerm har nr 1238800518 Quote
Simen Malerbakken Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 Det er i alle fall to typer til 123, så neppe bare ett nummer..... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 19, 2017 Author Posted March 19, 2017 Åja, tenker du på til blink, og hull til lykte viskere? Eller tenker du på noe annet? Quote
Simen Malerbakken Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Åja, tenker du på til blink, og hull til lykte viskere? Eller tenker du på noe annet? Nettop, det jeg tenkte på. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 22, 2017 Author Posted March 22, 2017 Det var visst det før, men nå er det bare en type. Helt uten hull til både blink og lykte viskere. Nå er det uaktuelt med hull til blink her, men jeg må lage til lykte viskere. Nå har jeg dem gamle å gå etter, så regner med det går bra Quote
Atmobil Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Blinklysene på sidene vi har her er vel stort sett ettermontert? Jeg har iallefall sett dem på mange forskjellige plasseringer. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 23, 2017 Author Posted March 23, 2017 Dem som er satt alle steder, er nok biler som er importert hit og ettermontert av verksteder. Dem som er bestilt hit, er levert med dette fra fabrikk. Det er ikke alle land dette var standard. Sikkert derfor dette har utgått i sortimentet. Det er meg fortalt at det har blitt mye dyrere pga lav etterspørsel, og at man vil ha mindre å gjøre med dette ettermarkedet. Lager koster penger. Det er ikke dårlig at man i det hele tatt klarer å fremskaffe deler og ting fremdeles. Ta et hvilket som helst merke, det er få som slår MB på en biten. Muligens Chevrolet og Amerikansk Ford? Quote
Olaf Posted March 23, 2017 Posted March 23, 2017 Det er noen skjermer fra italienske Rhibo som har fått ganske gode omtaler i Tyskland, med skryt for veldig god passform, men kjeft for veldig skarpe kanter. (en eller annen dust har vel skjært seg og blødd litt på benzen sin!). Dessverre betinger det et medlemskap i VDH som har distribusjonsretten i Nord-Europa så vidt jeg har forstått, koster € 50,- pr. år, skjermene koster bare € 49,- pr. stk., men må hentes i Tyskland... Rhibo leverer også sertifiserte deler med TUV-logo. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 23, 2017 Author Posted March 23, 2017 Liker heller denne logoen Godt en har en pickup på tunet Quote
Recommended Posts