Jump to content

2 stk framskjermer til w123 ø.kjøpt , må være originale og rustfrie

_s_y_v_e_r_s_e_n_

Recommended Posts

Oida, nei, jeg orker ikke noe mer delebiler pr nå. Jeg har sendt forespørsel på to nye til flere stk. Men to fine originale er selvsakt interessant. Har du bilder av dem på bilen? Har du bilde av hvordan dem ser ut i festene i bunn? Jeg trodde nemlig jeg hadde to rustfrie skjermer inntil jeg nylig sendte dem på sandblåsing. Da viste det seg at dem var litt uggende i festene. Har forsøkt å sveise, men for det første tar det utrolig mye tid, og for det andre har jeg ikke den tiden, og for det tredje så vet jeg dem er sveiset opp, noe jeg overhode ikke liker. Vil det ruste, så er det der

Har ikke noe bedre bilder enn det her akkurat nå desverre:

IMG_9902.jpg

IMG_9961.jpg

Som du ser så er skjermen på passasjersiden ikke den beste i nedre del. Men de er langt bedre enn mange andre skjermer jeg har sett, hjørnene i framkant under fangeren ser veldig bra ut. Kan ta flere bilder hvis det er interesse men jeg vil som sagt helst selge bilen hel. Den starter og går og det er skilt på den og årsavgift blir betalt den 20. men trenger godkjenning.