_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Ta kontakt om du har et par stk. Har sendt forespørsel på to nye, men om noen har gode brukte og originale, så kan det være veldig interessant. VENG er helt uaktuelt Syver-benz (at) outlook.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Jeg har to stykk bra brukte framskjermer men de står på en bil, men du kan få kjøpe hele bilen hvis du vil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 18, 2017 Author Share Posted March 18, 2017 Oida, nei, jeg orker ikke noe mer delebiler pr nå. Jeg har sendt forespørsel på to nye til flere stk. Men to fine originale er selvsakt interessant. Har du bilder av dem på bilen? Har du bilde av hvordan dem ser ut i festene i bunn? Jeg trodde nemlig jeg hadde to rustfrie skjermer inntil jeg nylig sendte dem på sandblåsing. Da viste det seg at dem var litt uggende i festene. Har forsøkt å sveise, men for det første tar det utrolig mye tid, og for det andre har jeg ikke den tiden, og for det tredje så vet jeg dem er sveiset opp, noe jeg overhode ikke liker. Vil det ruste, så er det der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Har ikke noe bedre bilder enn det her akkurat nå desverre: Som du ser så er skjermen på passasjersiden ikke den beste i nedre del. Men de er langt bedre enn mange andre skjermer jeg har sett, hjørnene i framkant under fangeren ser veldig bra ut. Kan ta flere bilder hvis det er interesse men jeg vil som sagt helst selge bilen hel. Den starter og går og det er skilt på den og årsavgift blir betalt den 20. men trenger godkjenning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 18, 2017 Author Share Posted March 18, 2017 Hmm., ja. Det er jo nesten litt vanskelig å se ut fra bildene. Men har du prøvd å fikle litt med skrujern på dem? Virker det som hel ved? Hva skal du eventuelt ha for dem to, da? Er jo helt sykt mye jobb å ta av to originale om dem aldri har vært av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Jeg kan stikke innom å sjekke nærmere og ta litt flere bilder. Vil som sagt helst selge bilen hel slik den står da jeg ikke har plass til å hugge den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 19, 2017 Author Share Posted March 19, 2017 Flott! Jeg har dessverre ikke behov for hele bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 21, 2017 Author Share Posted March 21, 2017 Ikke legg noe mer jobb i det. Det ble til at jeg kjøpte to nye på BOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts