Jump to content

Recommended Posts

Posted

http://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=75628.0

 

Vurderer å selge denne da jeg har sett på en veteran W126.

 

Eu-godkjent frem til feb 2018.

 

Gått 284000. Gjort full service på motor og byttet motorfester. Nye endeledd, bærekuler, bremser og batteri. Ingen tikking eller oljeforbruk. Girkassa girer mykt og pent. Ingen ulyd fra bakaksel. 

Nye vinterdekk og 16" gode sommerhjul.

Noe rust forskjermer og to dører. Strøkent interiør. God å kjøre, men demperne bør byttes.

 

Siste årsavgift er betalt. Veteran neste år.

 

Selges kr. 17.000.

  • 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...