Khan1 Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 http://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=75628.0 Vurderer å selge denne da jeg har sett på en veteran W126. Eu-godkjent frem til feb 2018. Gått 284000. Gjort full service på motor og byttet motorfester. Nye endeledd, bærekuler, bremser og batteri. Ingen tikking eller oljeforbruk. Girkassa girer mykt og pent. Ingen ulyd fra bakaksel. Nye vinterdekk og 16" gode sommerhjul. Noe rust forskjermer og to dører. Strøkent interiør. God å kjøre, men demperne bør byttes. Siste årsavgift er betalt. Veteran neste år. Selges kr. 17.000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khan1 Posted March 26, 2017 Author Share Posted March 26, 2017 Ingen som vil ha? Prisen kan diskuteres da jeg har kjøpt meg en W124 coupe som snart blir veteran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khan1 Posted April 2, 2017 Author Share Posted April 2, 2017 Solgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts