orjanaasen Posted March 17, 2017 Share Posted March 17, 2017 Trodde det bare var sensoren i passasjersetet som var ødelagt, men når jeg fikk ordna det med en bypass så får jeg opp en feilkode til, tennkretsfeil i passasjer-airbagen... noen enkle tips på å fikse det(uten feilsøking hos forhandler)? Kan det være dårlig kontakt/brudd noen plass? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 17, 2017 Share Posted March 17, 2017 Har sett mange slike feilkoder, men det har ikke hjulpet å bytte bag eller seler. Prøvd en slik som eliminere srs også uten hell, så feilen bør være ett annet sted Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 17, 2017 Share Posted March 17, 2017 gå over alle plugger og kontroller for irr/dårlig kontakt. Sist jeg var borti lignende feil var på en 203, men da på sideairbag, der var det ledninger inn til døra som var problemet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orjanaasen Posted March 17, 2017 Author Share Posted March 17, 2017 Finns det noe systemskjema/el-skjema på srs-systemet til denne? Så jeg vet at jeg har fått sett over alt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts