Arnfinn Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Tenkte jeg skulle fornye EPC tilgangen min idag, men der hadde prisen tredobla seg(jaja nesten det)?? kosta ikke det 18euro for noen år siden? Nå var det 50 . Er mer en jeg gidder å betale i året. Når skjedde dette? http://service-parts.mercedes-benz.com Quote
Tor Anton Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Det har gått opp de 3siste årene. Dette er grunnen til at flere (ink meg) melder seg inn i mbkn. Da får du også med wis som ellers koster tusenvis av kroner. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
E_S Posted March 7, 2017 Posted March 7, 2017 Hvordan finner man WIS gjennom de sidene som medlem i MBKN? Har såvidt funnet EPC, men ingen WIS.. Quote
Eirik Tømmerås Posted March 7, 2017 Posted March 7, 2017 Du starter WIS fra/i EPC. Helt oppe til høyre finner du et ikon av en rød løftebukk Quote
E_S Posted March 8, 2017 Posted March 8, 2017 Takker! Hvis det nå hadde vært mulig å finne igjen hvor på de sidene der man logger inn i EPC, nå.. At det går an av Mercedes selv å lage så komplett UDUGELIGE nettsider! Uoversiktlig, bare rot og fullt av uinteressant vissvass mens det er umulig å finne det man leter etter. EDIT: Løst. Logge ut og inn igjen - av en eller annen grunn forsvinner halve menyen om man bare står som innlogget.. Quote
Recommended Posts