Scheiße Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Et velkjent problem etter det eg har lest på forumer rundt om. Også med min ny innkjøpte W212, 2011-mod. Så bestemte meg for å bytte. Den orginale er av plast og går lett i spiralt brudd, ny innkjøpt er av aluminium og holder forhåpentligvis ut bilens leve alder Betalte 40€ inkl. frakt. Bestillte derfor ny stang fra Ebay(Bestillte her: http://www.ebay.co.uk/itm/122238754224?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT) Fant en grei beskrivelse fra youtube: Demontering av comand hjul enhet: Bytting av stang: Følte den var godt beskrivende, einaste eg har har tilføye er at det kansje virker som det er 4 skruer som må løysest på underdekselet på comand hjul boksen. Alle må ut. Følte at mine deksel krevde endel meir makt en video viser. Alt i alt en grei jobb, har midt på treet teknisk innsikt. Men følger en instruksjoner er det ganske enkelt. Valgte å bytte stang uten å koble fra ledning, anbefaler koble fra da det er litt små deler som skal av. Tid:1-1,5t Quote
Recommended Posts