Hallgeir Helland Posted March 4, 2017 Posted March 4, 2017 Det startet for noen dager siden. Jeg skjønner ikke hva som kan være galt. Se video. Quote
tommern57 Posted March 4, 2017 Posted March 4, 2017 Det er jo en funksjon når du holder nøkkel mot ir-mottakeren i håndtaket og holder åpne-knappen inne, så åpner vinduer og soltak for å lufte. Kan det være noe der som tuller? Så taket åpna seg ikke. Quote
Hallgeir Helland Posted March 4, 2017 Author Posted March 4, 2017 Hm merket ikke om takluken åpnet seg. Skal sjekke. Men jeg lukket vinduene med nøkkelen. Må teste litt mer etter leggetid. Quote
Hallgeir Helland Posted March 19, 2017 Author Posted March 19, 2017 Først nå i dag fikk jeg anledning til å se på Mercedesen igjen. Den hadde nå flatt batteri. Så noe er feil, og har tappet batteri et unødvendig mye for strøm. Jeg ladet batteri et litt, så jeg fikk startet motoren. Da kunne jeg kjøre vinduene opp igjen. Om jeg slår av motoren, og tok ut nøkkelen, og gikk ut av bilen og lukket døren; da åpnet vinduene seg igjen, som på videoen. Ved batteriet er dere en oversikt over sikringene, og der fant jeg en nummer 19 som jeg tro ut. Da sluttet bilen å tulle, vinduene åpnet seg ikke selv lenger, og vindusviskeren på bakvindu kjørte ikke lenger hele tiden. Denne sikringen skal visst ha noe med han for funksjonene og gjøre. Den var ekstra stor, 40 A Quote
Hallgeir Helland Posted March 20, 2017 Author Posted March 20, 2017 Vurderer å selge bilen da jeg ikke har tid eller penger til å ordne sånne ting. Quote
Recommended Posts