Britfi Posted March 4, 2017 Posted March 4, 2017 Hei! Tenkte pusse opp originale Mercedes felger som medfølger min Elegance, men googlet litt og funnet noen andre felger jeg heller kunne tenkt meg. Se bildet. Bilen min er identisk. Noen som vet hva disse felgene heter? Mvh. Erik Quote
Kenneth Sivertsen Posted March 4, 2017 Posted March 4, 2017 Her er delenr i 16" A2044010602 Delenr i 17" A2044010002 Quote
Britfi Posted March 5, 2017 Author Posted March 5, 2017 Min er vel ikke like blank i pelsen, -ingen P bulker, men litt småmerker og striper i lakk finnes jo. Tenker en proff maskinpolish på tar det meste Quote
Britfi Posted March 7, 2017 Author Posted March 7, 2017 Da har jeg 4 slike felger som bildet viser. Leveres nok til gutta i Østfold da de pulverlakker. Leveringsservice her i Oslo har de også. Kunne tenkt meg en mørkere gråfarge. Gunmetal eller enda mørkere grå. Hva tror dere om det fargevalget mot en mørkeblå metallic bil? Quote
Recommended Posts