_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Hvor finner jeg linken til WIS / EPC? Regner med den er å finne når man er innlogget hos MBKN? Jeg leter, men jeg finner den ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 4, 2017 Author Share Posted March 4, 2017 Det er helt utrolig. Jeg sitter fremdeles å leter etter den EPC siden. Jeg prøver å søke på sidene, men får ingen treff. Hvorfor i himmelens navn skal denne siden gjemmes så fryktelig? Ser at sist jeg var innlogge på MBKN sne sider er to år siden. Det er like irriterende sider!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Plages jeg og på de sidene men, har nå bokmerket EPC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 4, 2017 Author Share Posted March 4, 2017 Er nok nødt til det. For den siden er vanskelig å finne om man ikke vet om den. Å ikke virker epc heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Ligger den ikke på loungen? Men enig at de burde hatt den på framsiden. Kansje noen, eller flere skulle tipset de. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 4, 2017 Author Share Posted March 4, 2017 Disse sidene er jo, og blir vel enda styrt med jernhånd av tyskerne. Tyskland er flinke på bil, men på nettsider er dem så langt bak som det går an. Det finnes vel ikke en eneste enkel tysk side. Dem følger rett og slett ikke med i utviklingen her. Se bare på forum, dem er uendret fra 90 tallet fortsatt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Er nok nødt til det. For den siden er vanskelig å finne om man ikke vet om den. Å ikke virker epc heller Jeg måtte inn å prøve og det virker hos meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts