Britfi Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 http://www.oslofelgretting.no Hei! Kjenner til gutta i Øsfold, men noen som har benyttet Oslo verkstedet nevnt over? Vinterfelgene mine er nær strøkne, men sommerfelgene er litt "gubbekjørt", type skrapet fortauskanter ved parkering. Kunne godt tenkt meg å pusse opp disse. Er kun 16", men veldig fornøyd med komforten dette gir( Gikk faktisk ned til 16" på Saab 9-5 Hirschen også) Kunne også tenkt meg å få lakkert felgene i en mørkere gråfarge. Er det vanlig lakkering eller pulverlakk som gjelder i disse dager? Quote
Sven Håkon Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 Jeg har brukt Oslo Felgretting tidligere, dog kun til nettopp felgretting og ikke oppussing av felger. Godt fornøyd med resultatet hver gang, både med 18"- og 19"-felger. Quote
Britfi Posted March 2, 2017 Author Posted March 2, 2017 Takk! Da har jeg vært i kontakt med han, og kan levere felger så de blir klare til April Quote
Crosscab Posted March 4, 2017 Posted March 4, 2017 Jeg har brukt Oslo Felgretting til retting av felger på min 900. Kun gode erfaringer. Det vanskeligste var å finne frem Sent from my iPad using Tapatalk Quote
Recommended Posts