cybercowboy Posted March 1, 2017 Posted March 1, 2017 God aften godt MB folk. Har nylig gått til innkjøp av en C124 '88 mod. Som en tidligere medlem av mb190klubben, fikk jeg lyst på litt større avstand mellom akslene Kjærra er ikke perfekt men ikke så aller verst heller. Derfor søker jeg litt hjelp med tips og triks rundt denne modellen. Fortrinnsvis i og rundt Oslo, hvor jeg kan møte opp med bilen og slå av en prat. Slik den står og venter på vår og sommer. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Tor Anton Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 Jekkfester å armene til beltene er vel de største bekymringene på de der. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
cybercowboy Posted March 3, 2017 Author Posted March 3, 2017 Setebelte armer er i hvertfall døde Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
cybercowboy Posted March 20, 2017 Author Posted March 20, 2017 Prøver å finne delenr. for gummilist dør/vindu venstre side i EPC men klarer ikke å grave det frem. Hvilken kategori er dette under? Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk Quote
Recommended Posts