Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har vært borti noen forskjellige. Org sprut holdt til 0.4bar. Det største problemet er tenningen. For å kompensere så blir det ofte gitt mye bensin. Du kan bygge om fordeleren til å passe turbo.

Å bytte dyser hjelper ikke da disse har mekanisk innsprøytning. Bensinmengden  justeres av bensinmengdefordeleren. Om du skrur opp mengden i denne så øker du mengden både med og uten turbotrykk, så det blir uansett feil. Du kan legge inn en eller to tilleggsdyser som aktiveres av trykk.

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

Posted

Kan bla bruke deler fra en som er beregnet på turbomotor.

Vært borti fra 30 til 70hk.

Mye som spiller inn. Slitasje på motor og om innsprøytningen er i orden har alt å si. De innsprøytningene er jo ofte med små eller større feil.

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...