larsianer Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Har en s211 220cdi 2008 mod, har slakk i krysset, er det noe jeg kan bytte?, da jeg ikke finner dele nr i epc, eller må jeg få tak i en komplett aksling?, det finnes mange akslinger, noen som kan være snill å opplyse meg, hvilken jeg kan bruke Mitt vin er:WDB2112081B281033 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Det selges ikke løse kryss, dog tror jeg GKN Drivetrain kan skaffe det om du på død og liv vil bytte selv, husk bare på å få det pinlig nøyaktig, vibrasjoner her kan potensielt medføre stor skade. Riktig aksel er denne http://stjerneservice.no/ps/index.php?sstreng=2114102116&sok=S%F8k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Godt det ikke er Volvo AWD du skal ha aksel/kryss til. Da disse har knuter i stedet for kryss og en komplett aksel koster 25.000,- Broderen har en XC70 og han fikk overhalt mellomakslingen billig og han ble da bedt om å være forsiktig under monteringen. Han formidlet dette til mekanikeren som monterte men, etter en prøvetur ble det en voldsom risting i bilen, så akslingen ble demontert og da rydde kulene ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Har en s211 220cdi 2008 mod, har slakk i krysset, er det noe jeg kan bytte?, da jeg ikke finner dele nr i epc, eller må jeg få tak i en komplett aksling?, det finnes mange akslinger, noen som kan være snill å opplyse meg, hvilken jeg kan bruke Mitt vin er:WDB2112081B281033 Hei. Hvordan gikk det med denne saken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts