Lars U. Posted February 27, 2017 Posted February 27, 2017 Er det noen i Oslo/Akershus/Østfold som driver med polstring av varerommet innvendig se link under: http://www.megavanmats.com/apps/photos/photo?photoid=76222818 Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Linken fungerer ikke. Er det innredning til varebil bak du mener? Iseveien Bilinredning kanskje kan hjelpe? Quote
FrodeS Posted March 3, 2017 Posted March 3, 2017 Linken hans funker her. Iseveien bilinnredning gikk konk for noen år siden. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 3, 2017 Posted March 3, 2017 Det drives bilinredning der i dag også, men under et annet navn. Var der selv for ikke lenge siden å kjøpte noe småtteri til firmabilen. Jeg er usikker på navnet og gjorde bare et søk på Google som ga meg navnet jeg oppga. Beklager navnet er feil, men adressen er riktig og det er bare å søke bedre enn hva jeg gjorde Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 4, 2017 Posted March 4, 2017 Den står på linken jeg la ut Torvlia 1, 1739 Borgenhaugen Quote
Recommended Posts