Lars U. Posted February 27, 2017 Posted February 27, 2017 Er det noen som har erfaring med Dashcam ? Har sett litt på dette merket: https://www.blackvue.com/product-category/dashcams/?orderby=price-desc Hvem selger dette i Oslo området og er det noen som kan montere dette ? er det andre modeller som er bra ? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Dette skulle vært moro å hatt i firmabilen. Jeg hadde fint klart å laget en underholdnings video hver eneste fredag Quote
Eirik Tømmerås Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Jeg har et DOD LS360 og kan trygt anbefale dette da det er knallgodt på dårlige lysforhold med Sony optikk. Dette har også vunnet tester. Quote
alelys Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 Har nyeste DOD kameraet i bilene mine,(2016) er kjempegod til mørkerkjøring etc ja. det største problemet er at de filmer 90% ufin prat og kjøring Quote
Eirik Tømmerås Posted March 3, 2017 Posted March 3, 2017 det største problemet er at de filmer 90% ufin prat og kjøring Er jo bare å slå av opptakslyden. Kona var ikke helt fornøyd med dashcam og da jeg spurte hvorfor så sa hun at jeg kunne jo spille av filmen og høre hva hun sa i private samtaler på tlf. Det ordnes lett sa jeg, og så slo jeg av lyden på opptakene Quote
alelys Posted March 3, 2017 Posted March 3, 2017 Skrudde du "av" lyden Er en del funksjoner på disse kameraene Quote
Lars U. Posted March 3, 2017 Author Posted March 3, 2017 Hvem kan montere dette i Oslo /Akershus/ Østfold ? Quote
Eirik Tømmerås Posted March 4, 2017 Posted March 4, 2017 Hvem kan montere dette i Oslo /Akershus/ Østfold ? Kameraene komme med en sugekoppholder og en sig.plugg, så ikke noe spesiell montering... Quote
Recommended Posts