AJSunde Posted February 25, 2017 Posted February 25, 2017 Jeg opplevde i dag at bilen min ikke ville dra skikkelig da jeg skulle akselerere ut på motorveien, fikk den ikke over 3000 rpm og det føltes som den ikke ville mer når jeg tråkket på gassen. Etter en stund kom motorlampen i instrumentene. Bilen fungerer ellers helt normalt. Noen som har vært borti dette?
AJSunde Posted February 26, 2017 Author Posted February 26, 2017 Ingen som har noen kjennskap til denne problemstillingen?
slippern Posted February 26, 2017 Posted February 26, 2017 Her er det bare en ting og gjøre, diagnose... Kan være tusen årsaker til noe slikt desverre...
Wicky Posted February 26, 2017 Posted February 26, 2017 Du har vel garanti? Dra innom forhandleren og få de til å sjekke Synsing på forumet vil aldri hjelpe!
AJSunde Posted February 26, 2017 Author Posted February 26, 2017 Dette er en gammel taxi, rullet 315 tusen. Så lite med garanti her.
Wicky Posted February 27, 2017 Posted February 27, 2017 Da anbefaler jeg at du finner noen med star diagnose i nærområdet og feilsøker... eller setter bilen på verksted og får de til å feilsøke den!
Christian Sørensen Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Høres ut som den går i nødmodus. Diagnose er det eneste som kan gi deg svar Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now