Jump to content

2013 E300 hybrid vil ikke over 3000rpm! [emoji15]


Recommended Posts

Posted

Jeg opplevde i dag at bilen min ikke ville dra skikkelig da jeg skulle akselerere ut på motorveien, fikk den ikke over 3000 rpm og det føltes som den ikke ville mer når jeg tråkket på gassen. Etter en stund kom motorlampen i instrumentene. Bilen fungerer ellers helt normalt.

Noen som har vært borti dette?

Posted

Da anbefaler jeg at du finner noen med star diagnose i nærområdet og feilsøker... eller setter bilen på verksted og får de til å feilsøke den!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...