Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Jeg har ett problem med MB 2007 E-klasse (W211), begge luftfjæringene bak er uten luft, total på ræva, foran er alt ok. Dette skjedde samtidig på flat vei, jeg skiftet luft kompressor og rele, fordi at når jeg sjekket at bilen skulle heve seg så var det ikke aktivitet i luft kompressoren. Dessverre så hjalp ikke dette. Fremdeles ingen aktivitet i kompressoren. Jeg har sjekket sikringene, alle er ok (3stk) Hva gjør jeg nå?

Mulig at løsningen er beskrevet på forumet tidligere, men jeg er ny her på forumet, jeg har ikke lest gjennom hele teknisk ennå.

Utrolig hvor avhengig man er at bilen funker. (jobb, handling) Min bil nr 2 er en gammel Trans Am, men den kan jeg ikke bruke i Februar.

Mvh

T.Kj

Posted

Hei

Takk for tipset, jeg hadde problemer med å vite hvor staget var og hvordan det så ut, det henger lengre opp en der jeg så etter det, men fant det nå og det var knekt.

Posted

Hei

Takk for tipset, jeg hadde problemer med å vite hvor staget var og hvordan det så ut, det henger lengre opp en der jeg så etter det, men fant det nå og det var knekt.

Godt det løste seg, men dumt du byttet såpass med deler først.

Et lite tips til senere, og til andre som leser denne tråden, er å sjekke ting med diagnose først. Selv om det kan koste litt, så slipper man å famle i blinde. Her ville man kunne sjekket status på sensorer, og også manuelt fylt opp belgene for å feilsøke.