Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo

Jeg har en merceders w211 2003 mod. Jeg har hatt en vannlekkasje i bilen og funnet feilen og tørket ut bilen men den gir stadig error i dashbordet . viser 12-14 feil at lys ikke virker men de alle er ok. regner med det er en sensor som roter det til. Noen som har vært borti dette problemet?

har fått feildiagnostistisert men den viser feil på stortset alt. Noen som har en ide hva eg skal gjøre???

Mva

atle

Posted

Som et minimum må du beskrive problemet MYE nøyere, deretter er det som det nevnes her diagnosetest, IKKE feilkodeavlesning, men en diagnosetest. Trolig har du fått vann i SAM og det må undersøkes, men start med å tørke bilen OG beskriv feilen slik at man kanskje kan gjøre noe med det.

Posted

Har ikke dissa noe elektronikk i fotbrønn framme på passasjersiden? (under teppet)

Mange ledninger og noe greier der. Går nok ikke å gjette bilen frisk over forum i dette tilfellet. Som Simen sier, best å få diagnose på dette, ellers tror jeg 10.000lappene renner ut.

Det er vel forresten 2 sam'er, en foran og en bak.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Posted

Ja det begynnte å gi feilmeldinger og da vi sjekket under matter og tepper var det mye vann. Det er noe svamplignende under tepper og de var søk vått . brukte ukesvis på å tørke det ut. fjernet feilmeldingen med pc med de kom fort igjen

Posted

Det er jo viktig å vite hvilke feilmeldinger det er, ellers er det vanskelig å si noe om feilene, om man ikke ser de med øya:)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk